21.10.08

Träningspass

Idag har jag skottat grus så det räcker. Agnes och jag har fixat det sista runt våran nya uteplats och det blev vitt singel som fick bli pricken över i:et. Snål som jag är så tog jag vit kalksten istället för marmorkross och det gick faktiskt åt ca 8 ton så det var hyfsat stor skillnad på priset. Men nackdelen visade sig ganska fort. Agnes var inte så aktiv med spaden som jag önskade utan satt mest och lekte i gruset och hon blev helt vit. Och inte bara hon utan allt hon kom åt sen. Sån tur är så började det regna precis när vi var klara så jag hoppas det mesta kalken försvinner men jag kan säga att det blev kanon snyggt. Pga att det är en överraskning för gumman tills hon kommer hem så får ni vänta på bilder av Närkes snyggaste uteplats.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till uteplatsen!! Kul!!
Kram Pilla