1.1.09

Edvin berättar

Jag pratade med storsonen, Edvin, igår kväll för att önska gott nytt år och han berättade att dom just då var hos sina kusiners marmor och morfar i Koskuskulle och byggde med lego.
-"pappa, dom har en jättestor hund här och jag var jätterädd för den i början men nu har jag klappat den på huvet och han slickade mej i ansiktet så jag tror inte att jag kommer vara rädd för hundar längre".

Kvällen som passerade var riktigt trevlig i goda vänners sällskap.
Agnes höll sig uppe tills fyrverkerierna kl 12 men hon var riktigt trött, skrek efter välling över hela tolvslaget men vi var ju inte hemma och hade glömt vällingen så hon fick helt enkelt bita ihop.
Frun höll sig vaken också, hon är piggare än mej just nu.

Nu börjar ett nytt år som jag hoppas ska innehålla mindre bekymmer för oss alla.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År!!!
/ Therese m fam

Anonym sa...

God fortsättning på er! Vi har det super mysigt nu när kusinen är på besök. Dom leker från morgon till slut har knappt tid att äta, man undrar ju hur dom orkar. Idag har tore, ante, edvin, tilda och anton varit på dundret (eller fjället som eran lille gosiga kille säger = ) ) och åkt pulka , jag fick tyvärr hålla till på jobbet. Jag är imponerad på din stavning, har aldrig sett någon som inte vet hur det stavas vara så nära...=)Koskullskulle . Kram Anna

Prinsmamman sa...

Gott Nytt År på er allihopa!!
Skönt att frun blivit piggare igen.
Hoppas det nya året kommer innebära mindre sjukhustid för er.

Kram