6.11.08

Jättekul

När jag satt här i min ensamhet och tyckte att allt var trist så hör jag en bil rulla in på gruset utanför. Vem kan det vara måntro? Jo. In kommer min underbara fru som hade tigt till sig en kvällspermis. Gissa om det var en trevlig överraskning. Vi åt middag och sen tände jag en brasa i öppna spisen och hon hämtade en madrass sen låg vi där och bara njöt tillsammans. Barnen är ju i Upppsala så en och annan puss förekomm också. Nu har hon återvänt för natten men imorgon kommer hon igen och då ska hon få stanna 24 timmar....
Jag kastar in ett par bilder så får ni se vilken fin strumpa jag har och min kylstrumpa jag sätter på för att svullnaden ska gå ner. Det är som ett fotstöd man spänner runt fotleden och den är fylld med två påsar med isbitar. Kallt men skönt.

Inga kommentarer: