4.8.08

Hesa Agnes

Idag när vi var inne på kontroller Agnes och jag så undrar sköterskan om hon är hes i rösten med tanke på att dom kanske kom åt nerverna till hennes stämband?
Vad, undrar jag. Har inte hört talas om nått sånt innan men att hon är hes, så är det.
Då visar det sig att det har gått förbi alla att tala om för oss att dom var nära nerverna som styr hennes stämband under operationen och dom kan ha tagit skada. Det förklarar varför hon låter som en liten kattunge när hon blir ledsen och börjar skrika. Suck, stackars Aggan. Man tycker att det kan räcka med problem men vi ska få träffa en speciallist som ska kolla upp det mer noggrant.

Vi kollade hjärtat med ultraljud och där ser allt väldigt bra ut.

Imorgon bitti åker jag och grabbarna ner till Göteborg igen för att hämta strulbilen. Vi skulle ju hämta den förra veckan men då visade det sig att jag hade fel regbevis med mej så jag fick inte med den. BLÄÄ men det var bara att bita i det sura äpplet och beställa ett nytt regbevis, åka hem i den gamla bilen, vänta på beviset och nu åka ner igen.
Men ja ja. Det kan ju vara kul att sitta och tjöta med boysen i åtta timmar i streck.

1 kommentar:

Mia sa...

Hej!
Trist när man blir undanhållen information som förälder. Tror dom faktsikt att inte att vi märker att det är nåt galet eller...

Likadant var det med vår sons diafragmaförlamning. Efter mycket tjatande erkände dom nog att han fått en skada.

Hoppas hon repar sig!