24.9.09

Ja hopp

Så känner jag nu. Ja hopp, då tar vi en dag till. Jag känner hur orken rinner en ur handen hela tiden. Berg och dalbanan går upp och ner tre gånger i timmen nu.

Man tänker en sak sen blir det in annan hela tiden. Tar sig i kragen och tänker att nu ska jag inte irritera mej på något men pang så slår det över. Känner mej hyfsat snurrig. Så ni får ursäkta om jag inte uppdaterar så ofta.


En sak är säker i vilket fall. I tisdags var jag på första smideskursen och det var fruktansvärt roligt.

3 kommentarer:

Englas Skafferi sa...

Vad kul med smideskurs. Det är verkligen dags för dig att få göra något eget nu :) Hoppas du hittar proppen så du kan korka igen det hål som dränerar dig.

Paula sa...

Det kanske hjälper om du får bygga en stödmur?

Louise sa...

Vad kul att du börjat på kursen nu. Ser framemot att se lite bilder på dina konstverk. =)

Andas djupa andetag. Be en bön och försök att lita på att Gud kommer bära dig igenom allt, även om det känns tungt så finns det något större än oss som tar oss igenom.

Hälsa frun din!!